¡Bienvenido a Granada!

Za 2 dni Nowy Rok, niedawno minął trzeci miesiąc mojego pobytu  w Hiszpanii a ja dopiero zabieram się za tworzenie tego bloga, brak motywacji i czasu (czyt. moje lenistwo), ale myślę, że jednak warto nadrobić, lepiej późno niż wcale, w szczególności że czuję ogromną chęć przesłania moich zdjęć i krótkich spostrzeżeń w wirtualną przestrzeń co by potem mieć co wspominać.
Wyjazd do Hiszpanii na studia wydawał mi się dość surrealistyczny i od momentu dostania informacji, że jadę, nadal nie mogłam w to uwierzyć, napotkało mnie trochę przeszkód związanych z uczelnią i cały czas powtarzałam wszystkim i sobie że „nie wiadomo czy pojadę”.
Ale jestem i żyje mi się tu bardzo dobrze, nie mogłam wybrać lepszego miasta do studiowania i mieszkania.
To be continued…

Czółko!

Leave a Reply

